I'm giving it my all, but I'm not the girl you're taking home

 

 

 

 

Den här låten mördar just nu och kommer att pumpas av ALLA mycket snart - kom ihåg vart ni hörde det först!

 

 

----------

 

Jag jobbar imorgon. Oroa er inte, jag börjar fem och jobbar till stängning. Det är ganska fett, om man bortser från att Grönan kommer att vara fullt med fyllon och fjortisar... Och i vissa fall går dom in i varandra. Bildligt och bokstavligt.

 

Annars är det okey. Jag har varit sjuk och tillbringat ett par dagar med att hosta mig själv till träningsvärk i ryggen, men nu mår jag fint. Eller, jag hostar fortfarande men jag har iallafall tillräckligt med krafter för att inte bara käka ett par morötter om dagen och sen ligga och sura för att ingen bryr sig om en när man är sjuk och ynklig.

 

Mitt liv känns upptaget just nu. Det är bra. Om någon nu undrade! Men vi alla vet hur som helst att ju mindre tid man har att fundera, desto bättre mår man.

 

Whatever! Nu går jag och tvättar håret.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0