You left your thumprint inside me








It rests

and as I reflect,
it shines.


------


Jag har en riktigt hemsk slemhosta som gör det svårare än vanligt att sova: dock inte ciggrelaterat faktiskt utan verkar bara vara en vanlig förkylning. Det kommer att gå över och jag kommer att sova snart, men under tiden kollar jag på det senaste Glee-avsnittet för 100:e gången samt försöker låta bli att tänka.



Det går bra. Med undantag av bilden ovan och de tre raderna som berättar om den så har jag knappt tänkt alls.




Kommentarer
Postat av: Robert Pawlik

Min hund spottade ut nåt liknande för några år sen. Då var det dags att avmaska honom.



Dags att gå till veterinären, Ivannia?

2010-04-27 @ 19:32:00
URL: http://mediesnackis.blogspot.com
Postat av: Ivannia

Alltså Robert...

2010-04-29 @ 00:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0