I'm not in love with you


I just want you to kiss me... Again.


Idag, fredagen den 13:e, har inte mycket skett. Bra så. Jag har spenderat lite kvalitetstid med mig själv: handlat kläder och mat (OBS frysvaror, de håller ju längre så ingen risk för ruttnande mat i kylen, som annars), rökt på en bänk i solen och lyssnat på musik i min fina telefon (eller "Ivannias fantastiska I-phone fyrapunktnoll", som Gustav säger).


Helt värd dag, även om tystnaden börjar bli lite jobbig nu. Men Vivi är på väg hem såvitt jag förstår, och snart lär jag ringa Pippi för att höra senaste skvallret, och sedan Tyra för att vidarebefodra tidigare nämnda skvaller (det är ju så det funkar).


Men ja. Skön dag. Men imorgon drar det igång igen, skulle jag tro. Bra så.


---------


Jag mår mycket bättre nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0