Klart slut


Aaaae.


Idag blev knappt bättre än igår. Helvete att man ska vara så jobbig och gå en massa händelser i förväg och hålla på, FITTA vad jobbig jag är!


Fast jag borde känna mig lyckligt lottad som har så fina människor omkring mig. Fick nämligen detta idag:


Dikt till en vacker tjej:


Ivannia, du är en tjej jag gillar mycket
här kommer till dig nu, mitt finaste stycke
En tjej som du man sent lär glömma
Inatt endast om dig jag kommer att drömma
Låt mig inte gå vilse i känslornas labyrint
Jag gillar dig mer än män med flint
(LOL! det där kallar jag nödrim)
vad kan egentligen slå slint,
när jag följer min kärlek blint?


Åh. Belal, du underbara underbara människa! Och så var han ännu mer underbar genom att ursäkta sig och säga att den egentligen skulle vara längre, men att han inte hann mera...


Ja; lyckligt lottad är jag verkligen. Omgiven av människor med så fina hjärtan, grym humor och som bryr sig om mig: Pippi som är min Dr.Phil klockan halv två på natten, Gustav som belönar mig med sina sällsysnta asgarv så fort han och jag tittar på varandra, Belal som är så sjukt gullig och skriver så bra dikter, Regina som är så jävla galen och spontan, Adam som är den chillaste och mest minnesvärda människan på denna jord, Tyra som är min andra hälft, Maxi som är min jobbige storebror, Sandra som alltid får mig att skratta så jag kissar på mig... Herregud, listan goes on and on.


Så nu ska jag sluta bitcha. Inget mer jävla självömkande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0