Första inlägget - Officiellt!


Ja se där; jag behöll inlägget nedan till slut. Ni som har hängt med ett tag vet ju att jag har stooooora problem med att skiljas från saker jag skriver, så jag lät bli att radera.


Men fan va nice, nu är det igång ju! Det känns som hundra år sen jag bloggade på blogg.se senast: innan jag bytte över till NT så hade jag ju en privat blogg som jag skrev ner mitt skit i, sen som sagt bytte jag till NT där jag blev värsta glidarN och fick betalt för mitt skit (hör och häpna!!), och nu är jag alltså tillbaka. Vart är välkomstparaden??!


Men det är lugnt. Hey man, jag måste ju få skriva: jag skriver ju mer för min skull än för er stackare som jag lurat hit! Men ja, nu då?? Huuum. Inget särskilt faktiskt. Men det kommer - just nu kan jag faktiskt inte tänka, främst för att jag är sugen på wienerbrödet som står och tittar på mig förföriskt (den vill ha mig)...


Men ja fan - nu är vi här! Zweeet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0