Inofficiellt - Första inlägget


Det här var befriande. Skriva ett inlägg ingen kommer att läsa; slösa tid är något jag är utomordentligt duktig på så då kan jag lika gärna sitta här klockan 07.40 på morgonen och skriva. Varför skulle något annat vara ett bättre alternativ?

Jag har svårt att sova som vanligt. Jag låg i sängen och så gott som halvsov när jag helt plötsligt började tänka på jobb, och när jag tänkt färdigt på det tänkte jag på honom och hur krångligt allt är och hur mycket av det som är mitt fel, sen tänkte jag på pengar och hur jag ska ta mig till väga för att klara universitetet trots min riktigt värdelösa ekonomi (mina bröst, högstbjudande?), sen tänkte jag på ensamheten, och sen tänkte jag att fuck this jag ger upp.

Men nej, jag har inget att säga just nu ändå, tyvärr. Lustigt nog så verkar det vara som att jag har som mest behov att skriva när jag "inget" kommer på, fast det är de gångerna jag för det mesta sitter och är helt sprickfärdig på grund av allt det jag vill säga men som inte kommer ut.


Men ja, det var första inlägget det. Jag kanske raderar detta senare, ingen aning: time will tell som vi säger. Troligtvis gör jag det eftersom jag sagt alldeles för mycket i det här inlägget, men om vi nu ponerar att jag glömmer bort det eller helt enkelt ändrar mig i frågan, så sitter ju du faktiskt och läser dessa ord. Som alltså är mina första.


Och isåntfall.


Välkommen till min blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0