Jag ser mig själv som utmanad!


Min kära vän Selena har tråkigt i sin lilla håla där hon pluggar, alltså underhåller hon sig själv med meningslösa aktiviteter såsom att utmana vänner i detta:


Do it:
Kopiera utmaningen till din blogg
Berätta 7 faktagrejer om dig själv
Välj andra bloggare som du vill ge utmaningen till och länka till deras bloggar!



Så nu ska jag vara lite schysst råååå...



1) Jag kan inte göra saker med måtta. Det är allt, eller inget - det är bl.a. därför mina cigg tar slut så fort..


2) Jag gråter aldrig. Det är inte min grej, därför pallar jag inte andra människor som gråter heller...

3) Jag har ett gosedjur som hänger med mig överallt. Det är en mjuk, chokladbrun häst med svart man som brukade gnägga när man tryckte honom på magen, men inte nu längre... Den heter "Hästen" och är antingen en italiensk ponny eller en islandshäst, detaljerna är lite otydliga där.

4) Jag är en jävel på astrologi! Seriously, ge mig ditt födelsedata och jag kan berätta ALLT om dig - eller nej förresten, jag har troligtvis redan kollat upp det... Hahahahaaa...

5) Jag är mina vänners morsa. Jag tar hand om dom, lagar maten och diskar, lyssnar på deras bekymmer, oroar mig för dom och tvättar deras kläder. Haha! Det är så det är, men jag gör det så gärna :)

6)
Jag kan ligga i badet i upp till 4 h; ge mig ett ciggpaket, en bok och tillräckligt mycket att tänka på så ska du se att jag aldrig kommer därifrån...!

7) Jag avskyr ALLT som är mellanmjölk; saker som är "normala", människor som är medelsvensson eller latteliberaler, eller GUD FÖRBJUDE "nöjda". Människor som inte strävar, saker som inte är särskilda, allting som smälter in i bakgrunden.. ointressant och tråkigt och sånt gör mig förbannad!! Blä!



Sådär.. Huum. Nu kommer vi till frågan vem jag ska utmana, men saken är den att ingen av mina vänner har en blogg (med undantag av de som aldrig uppdaterar och Selena som ju faktiskt var den som utmanade mig).. Och de bloggar jag själv följer är inte skrivna av mina vänner, det är mest människor jag inte känner eller människor jag vet inte tycker om mig, eller människor jag bara inte har kontakt med länge - ingen av dom går ju att utmana på sånt här!!


Men... Ehm. Jess, kanske? Mitt hjärta Amanda Engman, om hon ännu läser min blogg...eller ens bloggar själv???! Och Siri; inte för att hon läser min blogg och hon lär inte ens se det här inlägget, men människan är det närmaste till extravagant liv jag kommer så läs hennes blogg!



-------


Jag tvättar. Det är vad jag gör just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0