Min syrra är så jävla efter så det är inte sant...


Samtal mellan Ivannia och hennes storasyster:


I: YOOOO fan har du läst mitt sista blogginlägg på NT.se eller???

M: Eeeeeh jag veeet inteee... Senaste jag läste var om din patetiska lunch! [Min pommes och ketchup regim.]

I: Amen shit har du inte LÄST om mig och Adam Tensta!??

M: Uuuhm.. Nej??

I: Men är du skev eller, LÄS det är liksom Adam Tensta?!!

M: Ehh okey... Men alltså vem fan är det??

I: Men... vafan, du vet?!? Han är ju rappare, astung, fucking Perez Hilton har ju skrivit om honom?? Du vet hans största singel "My Cool" mördade ju radion för inte alls länge sen, alla hans låtar gör fan det?!?

M: Alltså.. Nee-eej...

I: Men... Men... Lil' Wayne vill signa honom till sitt bolag, kom IGEN du veeeet??!?

M: Alltså.. Hahahha.. vem fan är Lil' Wayne??


JAG GER UPP!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0