Okey, vi försöker igen.


Så nu kanske jag kan få fram något vettigt istället för en gutturalt jävla vrålande.


Ehum (harkel harkel).


(lugnt och sansat nu)


Hej alla!




Idag har varit en lugn dag: jag har inte pallat gå utanför dörren fast jag egentligen ha en massa att ordna. Istället har jag suttit hemma och fuckat mitt eget huvud med astrologin, ett ämne jag är superintresserad av men som ibland gör mig så frustrerad att jag vill gråta (se inlägget nedan).


MEN det är lugnt nu. Jag har andats in och ut ett par gånger och klickat ner alla kalkleringar och kartor och från och med imorgon ska jag ta mig fan köra på en helt astrologi-fri vecka - I call TMI (too much info, lär er street slang) på folks öden, allvarligt talat...



Så nu ska jag göra annat istället, typ städa kanske. Imorgon kommer min bästa vän hit och ska slå ihjäl tid fram tills onsdag, så rent måste det iallfall vara! Men i övrigt ja, vi får se vad vi hittar på. Hon är helt förtrollad av Adam Tensta äventyret jag hade förra helgen (och historierna jag hade om min galna helg i övrigt), så hon tror typ att den här helgen kommer att bli helt fucking CRAaaazZzZyyyyY vilket självklart inte kommer att hända. Jag kommer att sitta i mina mjukiskläder, helt osminkad och håret rätt åt helvete och titta skeptiskt på henne där hon står fullt fixad i klackar... Ain't happening sistah!



(den här bilden togs förra gången hon var på besök: jag älskar att 1) bilden inte suger så där JÄTTEMYCKET fast den är på mig 2) att den är en sån perfekt representation av vår humor, och 3) att hon taggade mig i bilden och "ironin".. Hahahaha!)

 

Bilder på hennes vistelse kommer, I promise you!

 

--------

 

Jag känner mig lite lightheaded. Mat, kanske?

 

 

Hahahaha jag skriver jämt att jag ska äta i den här bloggen. Ironin!


 

... but wisdom, in one sense, is the opposie of love. Love survives in us precisely because it isn't wise.

 

Well now, you don't have to tell me.

 

---

 

Hörs senare.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Mat är bra. Jag tror jag fâr använda din blogg som överlevnadsguide den här helgen, jag har blivit lämnad ensam och kylskâpet ekar. Gick det att tillaga nâgot av fisk och majonnäs?



Jag är glad att du fortsätter blogga!



Kramar frân ponnyn

2010-02-18 @ 19:51:38
Postat av: Ivannia

Sv: Överlevnadsguide - jag gillar idén! Varför har de elaka fransoserna lämnat dig vind för våg? Självklart fortsätter jag blogga, vad fan ska jag annars göra av min tid helloooo...



Kram, mejl kommer snaaaart!

2010-02-19 @ 00:07:12
Postat av: Jonna

Fransoserna her större problem för tillfället än mina matvanor. Men jag har hittat ett par tonfiskburkar i skafferiet, sâ jag klarar mig.



Ser fram emot mail,

kram

2010-02-19 @ 14:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0