Uppföljning:


Okey, så ni vet det där jag skrev ett par inlägg nedan om min vän Alex och hans tendens att göra allt i sista stund??



Nu har han gjort det igen!! Ärthjärnan ringde NU och undrade vart jag var någonstans. Jag ba eeeeeh, hemma??? Och sen sa jag några sarkastiska saker om att jag trodde att han dött och att planet hade kraschat och hur hade han tänkt sig att jag skulle stå och vänta på honom på Arlanda när jag inte ens visste när fasan han landade?? Då sa han att han hoppats att jag skulle stå där på något sätt - som den tankeläsare jag är, tydligen - och att JAG inte hade inte skrivit och frågat när han landade... Men kunde jag inte komma nu? 2 h innan tåget mot Norrköping avgick? Fast det tar minst 1 h till Arlanda och vi alltså får umgås i max en halvtimme om man tänker på att han ringde när jag satt i mjukiskläder i soffan?

Eeeeh.. behöver jag ens svara på det...

Jag uttryckte några oartiga tankar om att han led av ett mentalt funktionshinder och var av tvivelaktig karaktär, men då blev han blev ledsen och sa att det första han gjorde när han klev av planet var faktiskt att ringa mig. Då förlät jag honom lite, men jag tror inte att jag någonsin kommer att förlåta det faktum att jag inte fick fläskfilé. Han kunde ju ha hört av sig innan han satte sig på thai-planet hem och jag som är så jävla hungrig just nu också, men neeeeeej...


Vilken jävel!


-------


Om vi går tillbaka till det faktum att jag är galet hungrig så funderar jag seriöst på att retirera och ringa hem och be om cash till mat. Helt allvarligt, det har nog aldrig varit såhär illa! Men samtidigt så njaaa - har man ändå gått och fyllt 18 och flyttat hemifrån borde man kunna hantera sina pengar och alltså lägga upp en vettig matbudget, men å andra sidan har jag inte mycket att röra mig med och dessutom är jag galet stolt så det är antingen att ringa hem och vara ynklig eller svälta ihjäl. Vad skulle ni välja?


---------


Men okey. Jag ska väl sluta waina nu tror jag och bara suck it up AND BE A MAN!!! Knäckemackor har jag iallafall.


PS jag älskar att när man skriver in "Ivannia" på google kommer "ivannia blogg" upp, med 18,000 träffar! Hahaha RESPECT.


Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0