YO what's popping??


Jag har gått och blivit en så jävla wanksta nu på äldre dagar (sen en vecka tillbaka). Inte för att jag umgås mer med blattar nu än när jag bodde i Norrköping, utan mest för att.. eeh. Jag vet inte, men det ligger bara så jävla skönt i munnen - YOOO!!! liksom.


Idag har jag inte gjort ett piss och tack och lov för det; honestly så är jag egentligen som en pensionär på insidan - för mycket action och jag blir sömnig. Så idag har jag legat i ide - sov till halv tre, gick upp tre och nu sitter jag här.


-------

Jag sitter dock och funderar på en grej. Häromdagen satt jag och klagade på Facebook om att jag bara ätit pommes varje dag i en vecka nu - då hoppade Alexander fram och skulle muta mig till att komma till Arlanda och möta honom och hans polare när deras plan ankommer från Thailand. EFtersom jag uppenbarligen inte hade något bättre för mig när dom först åkte till Thailand och alltså faktiskt träffade dom på Arlanda så tror Alex nu att han kan få mig att komma dit igen - och för att göra det så utnyttjar han en av mina svagheter:


<------Observera!




Så helt plötsligt ska jag tydligen till Arlanda igen! Och jag vet att jag kunde ha sagt nej, men konversationen fortsätter faktiskt och då föreslår han fläskfilé.. Och jag har inte ätit kött på snart två veckor!!! JAG ÄR BARA MÄNNISKA!! Och jaja okey det är Alex och jag bor ju faktiskt i Stockholm men det är fan sekundära faktorer - seriöst nu, man leker inte med fläskfilé, det är fan TUNGT.


Men iallafall: han har bestämt sig för att jag ska komma dit. Och eftersom mitt försvar är otroligt lågt just nu pga. näringsbrist och det faktum att Alex kan få mig att göra rätt mycket om han bara puppy-eyear mig tillräckligt (it goes both ways, en av de fina förmåner man har), så jag gick ju med på det. Då blev det spikat - jag ska till Arlanda och välkomna honom och hans polare tillbaka till Sverige. Och vara den första som avundas deras solbränna.


Nu till det jag funderar på (utöver frågan om jag säljer mig eller inte när han faktiskt ska bjuda på middag): imorgon är det onsdag, eller hur? Och i söndags när vi hördes av på MSN sa han att han skulle kolla upp när hans plan landade och höra av sig - det har han inte gjort. Och JAG tänker då absolut inte höra av mig för att fråga när JAG borde stå på Arlanda och vänta på honom, right??

Fast ja i och för sig. Klockan är bara 10 på kvällen i Thailand och det ÄR så typiskt Alex att skjuta upp saker till seeeeeent och inte fatta varför alla andra är stressade (klassiskt exempel: vakna en morgon runt 9 och höra honom gäspa om att han måste packa för hans flyg går klockan 3 och tåget dit går 12.. Man ba MEN FÖR I HELVETE sätt igång!??).. Men ändå! Jag hatar att jag är så stolt i såna här situationer men vafan kom igen... Fast.. Det är ju FLÄSKFILÉ...


Nae det är tufft alltså. Men ja vi får se hur det blir helt enkelt - jag håller er uppdaterade!


-------

Nu måste jag käka. Alltså att äta mat nu om dagarna har blivit till något så tråkigt - jag har inte så mycket att välja mellan, liksom. Men om ni tror att jag ska äta pommes och ketchup idag IGEN så tror ni fel!!! Idag blir det ångkokta grönsaker med ris.


Jaaaapp...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0