You listen, anytime I choose to speak.




Jag vet, jag lovade ju. Åååååh Ivannia du SUGER! Men förlåt, bara det att idag har jag bara inte haft tillfälle att plocka fram datorn - uppe på benen när bästisen är här, ni vet - men imorgon!! Ja, imorgon.


Om Vivi kan skicka mig bilderna på mig och Adam, dvs...


Åhhh hahaha nu känns det som att jag bara hittat på alltihop, vafan jag vet ju att ni vill ha bildbevis för sjutton! Men imorgon är det söndag, då har vi inget planerat och då kommer jag hinna skriva.. Och jag ska berätta allt! För det var så fucking TUNGT folket, det var det verkligen.



Och ja, som sagt - imorgon.


I övrigt satt jag bredvid Sean Banan på T-banan idag, om det intresserar. Hahaha jag säger det - bortsett från Tensta och det övriga packet så har jag bara sett C-kändisar i Stockholm sen jag flyttade hit! Haha, jag hänger väl i fel kretsar kanske. Men jag blev fett bundis med Tensta och J-son igår, så DET GÅR FRAMÅT! Snart ser ni mig på White Room, vänta bara..



Bent my knees for you, cus I love you,


But I don't want you, I need you.




Ha! Nej nu ska jag sluta inbilla mig. Vi hörs när jag vaknat min vänner; jag skall icke försumma bloggen mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0