Jag kör för övrigt med matlåda nu. Fett!


I love you. That doesn't change, whether you like or not.


Trött. Otroligt mycket folk i parken idag: hade inte mina fina kollegor hjälpt mig hålla humöret uppe idag så hade jag DÖTT.

Det var Tyra som kom och var som vanligt så jävla snygg och rolig ("Mihihiiiii ME GUSTAAAA"), Adam som strosade runt och var en sexy beast (som vanligt) plus bjussa på x antal cigg (älskling! ♥), Mange som helt oväntat dök upp för att jobba extra när jag i tankarna sagt ett sorgset farväl i tre veckor framöver, Gustav som bara är den grinigaste och samtidigt mest underbara människan i världen; Sandra som i sin hilariousness tamigfan är min andra hälft, och så Belal som när han var som mest stressad stannade upp och gav mig en riktig björnkram bara för att han såg att jag behövde en.


I LOVE YOU GUYS!
Fan vad jobbet blir värt när man har arbetskamrater som mina...


En sån här kväll - när jag summerar den i mitt huvud eller på bloggen - så känns allt mycket bättre. Men sen kommer jag förstås ihåg att det är fredag och att alla försökte dra med mig ut på en öl men jag betedde mig som att det var en tisdag och ba näää jag ska jobba imorgon. Och sen så inser jag som sagt att det är ju förihelvete FREDAG. Varför är jag hemma idag?!


Imorgon ska jag ut, jag lovar. Det är inte okey alltså.


Anyways. Allt är bra, jag lovar. Det är bara det att känslan är som en underström, ni vet? Man måste simma djupt in för att känna iskylan kring fötterna, men om man håller sig till strandlinjen och bara njuter av hur solen glittrar på vattnet och kör ner tårna i sanden... Då klarar man sig.


Ni vet vad jag menar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0