Yesterday - the night before - tomorrow,



Jag såg en jacka jag kände igen idag.


Personen som bar den var inte densamma, men ändå.



...Sved.


--------

Stackars Mumin missade sista bussen hem till skogen (inte mumindalen) så hon sover hos mig inatt. Hon sitter och underhåller mig medan jag skriver detta inlägg - vi diskuterar förstås jobbet men det är ju ett så angeläget ämne
så det tar ett tag.


Hon tycker dessutom att det är inihelvete orättvist att hon är här medan Alexander Rybak sitter bredvid hennes polare på McD hemma i Vasa. Eeeh... Vette fan hur hennes perspektiv är där.


----


Vet ni vad som ändå känns mest?


Du ljög.


Jag ska inte klaga, minst av alla. Det var ju det jag ville, right? Det var det, för er som undrade.


Men ändå. Du ljög.


Jag visste det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0