Brave-face


"We have a fungus among us!!"

HAHAHA den roligaste repliken någonsin sagd!

-------


Några timmar senare och jag är fortfarande okey. Ingen fara på taket här inte!

 

Bara det att Vivi nu kommit hem från sin helg hemma i Norrpan och har bestämt sig för att börja banta, vilket alltså innebär att Ivannia måste sympati-göra detsamma.. Känns mindre kul: det är ju inte JAG som köper godis, wienerbröd och läsk stup i kvarten... Liksom..

Men okey. Jag gör det för att vara schysst, plus att jag faktiskt också vinner på att hon slutar köpa en massa sjukt onyttiga saker och drar ner på käket i allmänhet - man kan ju säga att jag fått in ett någorlunda normalt ätmönster de senaste två dagarna och alla som känner mig någorlunda vet att det är ju inte det minsta bekvämt för mig....!

---

Jag borde sova, men jag vet att jag inte kommer att få någon sömn inatt.. Jag kanske går runt med ett uppriktigt brave-face, men när man sover (eller försöker sova också, för den delen) så flyter allt det upp till ytan (upp och ner och iskallt, som döda fiskar), hur mycket man än försöker tänka på annat.

 

Så för att inte fucka mig själv allt för mycket så ska jag nog bara ligga i soffan och läsa hela natten. Det är en slags rekreation och uppvilande det också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0