Du är så fantastisk att jag hatar dig


Fyfan vilken vidrig människa!!!


Ni vet vem jag menar...


-----

Jag har lust att skriva, men bara riktigt riktigt menings- och värdelösa saker. Typ sjbfiawgbf8ugq84f9!!!!!!! Sådär, liksom.

Sen så känns det också som att jag kan skriva och skriva och skriva och skriva men det jag vill säga lär ändå inte formulerat. Frustrerande, to say the least.


Men under tiden: jag vill vara som Parisa Amiri! Den jag skulle vara om jag var lite lite vassare och mycket mycket coolare.

----

Ja, morgondagen ja. Vi återkommer om den.

Kommentarer
Postat av: Lena

sv: Mm, jag fattar. Men när man väl sitter där så säger man allt som känns jobbigt och efter ett tag så känns visa saker bara dumma och små. Jag säger inte allt, för det känns inte relevant längre.



Sen så är det ju så att vissa sitter i typ en halvtimme och biktar sig, men då får det ta den tiden. Det är ingen brådska.

Det känns skönt, du borde prova någon gång. Haha ne, jag kommer nog inte sluta med det faktiskt, det är en av de många anledningar till att jag fortfarande är katolik.

2010-03-26 @ 23:35:32
URL: http://jordgubbslena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0