Hjärndöd


Vissa människor alltså! Förstår inte - alltså verkligen FÖRSTÅR INTE - det här med att ljuga för sig själv. Ljuga för andra kan jag ändå greppa: ibland är lögnen bättre än verkligheten (även om det har en tendens att komma tillbaka och bita dig i röven; det lärde jag mig på det hårda sättet). Så att ljuga för andra kan ju ge.. någon form av tillfredställelse, antar jag. Men att ljuga för sig själv!? Är inte det bland det dummaste, absolut mest ignoranta en människa kan göra?


Ja jag är förbannad, inte inte INTE okey!


----------

Om du faller så dör jag innan du ens hinner träffa marken.


Känner mig lite jobbig. Tror mina humörsvägningar börjar ta det bästa från mig, men skitsamma.


Imorgon ska jag göra en grej, och om det blir fint lägger jag upp en bild (så om ni inte får se en bild imorgon kan ni alltså utgå från att det blev fult).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0