It would be funny if it just wasn't so... not funny...


Bloggtorka kallades det visst för, senaste gången jag kollade.


Sorry.


-----

Senaste nytt från verkligheten:

Idag var jag på Gröna Lund och hade utbildning ett par timmar, inför jobbet i sommar. Jag insåg att mitt jobb inte handlar om att vara trevlig och sälja lite lotter till lättlurade människor, utan att det hög grad handlar om att sälja. Dessutom såg jag mig omkring och upptäckte att ALLA där inne var oerhört hurtiga, högljudda, babbliga och hade "skinn på näsan" (bläää) och bara allmänt äckliga ni vet? Och jag undrade vilken bild jag egentligen förmedlar av mig själv??! För Gud vet att jag är trevlig och rolig, och visst kan jag få människor att bli bekväma och nog kan jag få dom att gilla mig - men jag är verkligen inte en försäljare!!!

Jobbigt.. Stå där 11 h i stekande sol/huttrande duggregn och vara TREVLIG och SÄLJA EN UPPLEVELSE hela tiden.. Urrrk..



----

Senaste nytt från insidan av mitt huvud
:


jag och Vivi (min nya roomie - ser ni, jag sa ju att det är svårt att hänga med) vill byta kärleksliv med varandra: hon vill ha den trygga tillit men oerhört komplicerade närhet jag har i mitt, och jag vill ha de enkla dissarna i hennes.

Jag tänker att det egentligen är rätt sorgligt..



Kommentarer
Postat av: Lena

Haha man vill alltid ha det man inte har XD



Men se det positivt istället: nu har du i alla fall ett jobb i sommar.

Hehe om jag ska på Gröna Lund någon dag så ska jag komma ihåg att köpa en lott från dig ;P

2010-03-24 @ 11:02:02
URL: http://jordgubbslena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0