Jag utvecklar tanken


Ni vet det jag sa till er om att natt-tv suger? Återupptäckte nu att morgon-tv gör det också ju! Andrea Bocelli på 1:an, reklam på 3:an och 6:an, barnprogram på 4:an och 2:an och Doktor Phil/galna predikanter alternativt matprogram på övriga kanaler.

Fast jag fastnade vid matprogrammet. Ja vad ska jag säga; jag är en fattig student så vid minsta antydan av mat och jag är som en galen flock med gamar över ett zebra-kadaver... I övrigt sändes programmet tydligen från Mallorca, där jag ändå varit ett par gånger plus att jag också har släktingar därifrån. Så inte nog med att jag sitter och tänker "gud vad underbart vackert det är där" och "ja just det, där har ju jag varit"; jag sitter också och hungrar ihjäl på grund av den rödbrusiga gubben på tv som äter traditionella Mallorkinska efterrätter och MmmmMMMm-ar som något jävla mat-pervo . Svin!

-------------




Searching for the sunbeam that ignites the dawn

Fast vet ni? Solen skiner in genom fönstret. Jag får nästan lust att gå ut och randomly åka t-bana någonstans och sätta mig vid någon fin plats i Stockholm - en hög punkt vid Gärdet kanske - och skriva meningsfulla saker. Fast troligast är väl att jag somnar på T-banan och sen bara sätter mig vid någon bänk eftersom jag knappt hittar på Gärdet och sen kommer jag ändå bara kluddra eftersom jag är för trött att göra annat. Fast tanken är ju fin.

Men det spelar ingen roll. Mina cigg är slut och vi vet alla att jag helst inte går utanför dörren utan att paket i fickan! Äre kört så äre, vasska man seja.

-----

Nej, jag tror jag är redo att somna nu faktiskt. Wish me luck.

Fast fan vad sugen jag blev på weinerbröd nu.. apropå ingenting...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0