People tell me I'm special


but I don't feel that right now.


Helt ärligt, jag måste sluta läsa så jävla mycket astrologi! Jag deprimerar mig själv med att se hur vissa har det mycket bättre i sina liv och relationer, och hur kul jag än kan tycka att det är (det ÄR fantastiskt, vilka otroliga kunskaper man får!!!) så slutar det alltid med att jag svär högt, stänger ner datorn och ber stjärnorna och universum att DRA ÅT HELVETE!!! och ta natt-tv med sig (håll med om att det är ingenting bra på tv såhär dags).


Idag har jag mest legat och varit bakis. Jag orkar inte berätta historien - för den är lång, som alla mina historier - men det som började som en öl med ett par kompisar på en pub (jag hatar öl, vet inte varför jag går med på att "ta en öl" jämt) slutade med en hybrid av en efterfest/förfest (fråga inte) någonstans i Hornstull. Så typiskt mitt liv: mina planer är alltid mycket lugnare än hur det alltid slutligen blir...


Men ja, jag kan ju också berätta att så fort jag satte foten i dörren hos kompisen till min kompis kompis (hm) så slängde dom ett shotglas och en tequila-flaska framför mig och skrek EN LATINA, DU MÅSTE GILLA TEQUILA och skrattade som mojjen åt hur det nästan rimmade.. Och jag hade ju inga bättre planer och gratis sprit gör väl ingen ledsen!

Och jag gav dom en god match, verkar det som: jag erövrade smeknamnet "Tila Tequila", dock UTAN att visa några kroppsdelar, I assure you!

Jag somnade i en garderob. Det var en rätt stor garderob; jag låg till och med raklång fast man fick dela på utrymmet så det var ändå helt okey! Men när jag vaknade var det kvavt och varmt och jag mådde så jävla pissigt att när dom andra skulle käka tefatsstora pizzor i Birkastan (fast det låg typ MIL därifrån?? Vem fan går längre än 5 m när man är bakfull?) så bad jag bara om en stor 2 l cola och en egen vagn på T-banan.

Sen har jag legat här hela dagen och kvällen och läst, druckit cola och pluggat astrologi. DET E SÅ DET EEEE!


-------

Men ja. Ingen mer astrologi för mig ikväll, alltså. Tror jag ska duscha (igen, jag luktar fortfarande tequila känns det som) och sen tror jag att jag går och lägger mig faktiskt. Se där, klockan är ju bara halv 4 på natten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0