Though I wish I did not



Jag har failat - nu har jag vänt på dygnet igen. Fan! Jag har inte vaknat till ett mörkt rum på hur länge somhelst; jag som trodde jag fått iordning på det där!


Och nej jag vaknade ju inte nu! Men jag skäms för att säga att jag inte vaknade förrän klockan 17.30 på kvällen. Herregud, det är ju skamligt..

Och jag vill minnas att jag har föreläsning imorgon, 10-12. Det gör mig lite ledsen för gud vet när jag somnar inatt..


------------

Annars så funderar jag mest på det som jag alltid funderar på (om ni nu har glömt: jag hänvisar till detta  och detta  ). Men det är okey, no biggie. Det är mest det att jag fortfarande inte har några cigg, och det svider att tänka på att min syrra - som just kommit hem från Chile - köpte med sig en massa massa cigg åt mig men att jag inte kan få dom för att dom ligger i en resväska 2 h härifrån.


Men annars? Ja det är söndag! Ni vet hur det är.


--------------



I love you because you see through me and refuse to leave no matter how hard I make it for you.



Jag tror jag hatar dig för detsamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0