You should've let me DIE asshole!


Jag har haft en könstig kväll.

Jag tror nämligen att min lägenhet är en portal till en annan dimension. Nej men alltså seriöst!!! Saker bara försvinner hos mig och okey, jag erkänner: jag ÄR tankspridd. Jag håller i saker och lägger bort dom för att två sekunder senare irra runt och undrar vart FAN DOM TOG VÄGEN!!!!! för att finna att det ligger på hatthyllan... Eller i badkaret. Eller i kylskåpet. Oavsett vad det gäller: jag har lagt en borste bredvid mjölken och sen inte hittat den på två dagar. True story, tyvärr.

Men nej nu, detta är en helt annan sak!! Det började i oktober förra året. Min systerdotter och min mamma var på besök, och vi alla stod i hallen och tog på oss ytterkläderna för att dra ut. Min systerdotter har sin randiga mössa på sig, men just när vi ska gå så ändrar hon sig och vill ha min vita mössa istället. Hon ger sin mössa till mig, jag lägger den på hatthyllan... Vi drar sen runt i lägenheten 1-2 minuter till: kollar så att vi har allt med oss, plånböcker, telefoner och så. Och plötsligt ändrar sig ungen igen och vill ha sin mössa igen! Så vi suckar, jag går till hatthyllan för att hämta hennes mössa - och den är borta.

Alltså. BORTA. Vi vände upp och ner på hela hatthyllan; hämtade en stol och ställde oss och kollade noga, kollade mellan mina skor, vid jackorna, ALLT. Den var borta borta BORTA!! Och Paula tjöt när min syrra skällde på henne och vi letade verkligen överallt - till och med där vi inte ens varit med mössan - men nada. Och så har den varit borta sen dess.


TILLS FÖR 2 VECKOR SEN.
Då jag hittar den på hatthyllan, precis där jag lämnade den. Som att ingent hänt! Strax efter det försvann min högra toffla, och nu försvann skopan man använder för att ta bort maten ur diskhon!! VEM FAN TAR EN SÅN!?


Så nu försvinner mina saker för att någon jävel slänger in mina saker i det här typ.. svarta hålet i min lägenhet.

Måste täppa till det, så här kan det ju inte fortsätta...


-------

And are you seriously falling in love
or do you do it just to get back at me?



Jag vill kolla på Alice i underlandet, i 3D. Jag och Vivi har sagt att vi vill se den men fattiga som vi är så måste vi först veta att den är värd ju! Jag har hört av en av den är dålig, och av en annan att den var jättebra. Nu väntar vi bara på att Alex ska se den - han kollar väl på den nu tror jag - och om den är värd ska jag och Vivi se den! Whooo!


Hum. Det var väl det tror jag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0