Honey you


are the sea

upon which I float.



Jag har haft en otroligt aktiv vecka . Så himla mycket tankar och slutsatser som sedan raderas av känslor; en vecka med fingertopparna på min puls och andan i halsen - men jag tittar mig omkring och inser att jag har inte gjort ett skit, egentligen.


Disken i köket har stått i en vecka.


----------


Nej men jag vet väl inte?


Eller jo. Det handlar inte så mycket om att "välja" längre - numera är det snarare en fråga om att känna igen en känsla för vad den faktiskt är, och inte lura sig själv att den är något annat.. Åt båda hållen, bättre eller sämre.


Det har jag lite problem med.


--------




Och igår grät jag lite - jag är så förbannat förvirrad.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0