I'm the illest


You must be the most beautiful man I've ever seen.



Det är på väg åt det håll jag vetat om hela tiden.

----------


Och på måndag börjar jag mitt nya jobb. Helt sjukt vilken fantastisk röta jag har i livet: just när det ser ut som att kommer att gå åt helvete så drar jag fram en lösning hur röven och allt blir inte bara bra utan perfekt. Och det bästa är hur det alltid sker när jag följer min magkänsla; den som nu sa till mig att det inte fanns någon mening med panik för jag visste att det skulle lösa sig.


Så 08.00 måndag morgon befinner jag mig på It is Medias kontor på Birger Jarlsgatan.

Mitt på Östermalm också - snacka om att jag känner att jag är låååångt hemifrån... Men det ska bli helt stört kul. Jag är ivrig att komma igång, att visa vad jag kan både för världen och mig själv.


Jag är hursomhelst övertygad om att mina dagar som skräckslagen är över.


---------


Jag är snart där.


Det är en resa och det är svårt men äntligen är jag fri.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0