De battre mon coeur s'est arreté.


Följ länk till ultragammal låt som fortfarande är bra fast det var mer än 10 år sedan:


http://www.youtube.com/watch?v=fclmBKaj840




-------------





Jag dricker ditt ansikte

klunkar i mig dina förfinade drag

din blick ser oändligheten i ett blomblad
och ögonens färg är silkeslena men trots det är de vassa som pilar
det gör ont men samtidigt

är det så otroligt skönt


och du får knivhugga mig när du vill
blodet
smakar ju så sött.



Jag förnimmer en känsla av att ha varit här förut

men tanken blandas ut och löses upp i kosmos,

hursomhelst så är jag distraherad
att följa konturen av dina läppar är en heltidssyssla
och jag har tagit på mig den uppgiften

en uppgift jag utför med allvarsam vördnad

jag har fingertopparna på den drömska som omger dig
läppar så nära

men en framtid så dödfödd."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0