I can't tell you what it really is


I can only tell you what it feels like.


Ooouuuuff.


---------

Vart fan börjar man?


Har ca. en triljon grejer jag vill skriva ner, och jag vill berätta tusen saker fler än det.


Men.


Jag känner någonting så otroligt... Åh.



Jag kan inte ens förklara, hur mycket jag försöker. Jag vill skriva 15 dikter om det men jag kan inte för det är så mycket att allt stockar sig och inget kommer ut. Men jag kan sammanfatta det, tror jag.



Kärlek.


Det är vad det är.



Och jag tror att det kan bli rätt den här gången.


------------

Otroligt.
Inte konstigt att 90% av all musik i världen handlar om detta.





Mer än såhär får man fan inte ur mig inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0