Inga kläder - Veronica Maggio


Jag vet hur du ser ut inga kläder

kan det va därför du bli obekväm när
visst du kan klippa dig, skaffa en annan tjej
men när du strippar och klär av dig är det samma grej

jag glömmer aldrig dina hemligheter
det du är räddast för fast ingen vet det
visst du kan rycka på axlarna, spela ball
och fast du tycker du lyckas vet jag iallfall

och du försöker hålla masken
så att du kan sväva över marken


visst du kan skratta och låtsas som ingenting
men jag vet allt om dig, för du har varit min
du är nån annan nu, i och för sig
men när du strippar och klär av dig är det samma grej



Helt låst vid denna. Lyssna på den snarast!

-----------

Har haft en jävligt konstig dag. Halvsjuk, spy osv, men sånt går förvisso alltid över snabbt för mig. Så även denna gång, har mått fint sen ett par timmar tillbaka.


Annars så njäe - inget särskilt. Mina vänner är hemma från Ibiza och det känns så fruktansvärt att jag inte kunde följa med, men å andra sidan hade jag ett par fina och väldigt nödvändiga dagar i Stockholm. Går på jämnt ut.



Ja, det var väl inte så mycket mer. Jag är känner mig lite hjälplös, handfallen, nervös etc etc men vafan det går väl över det också.





Kommentarer
Postat av: Lina

Bäst. Bäst!

2011-05-01 @ 18:48:55
URL: http://linaelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0