Jävla google chrome som får alla blogginlägg att se konstiga ut

Herremin-jävla-gud vad vissa människor är vackra...

Och då menar jag inte kvinnor - då det är ganska självklart - men MÄN! Män! Så underbart vackra! Blir lite knäpp?! Är det bara jag som kan känna en vilja att slå huvudet i väggen när jag möts av övermäktig manlig skönhet? Ja? Nej?
Men okey - beside the point.

Har haft blogg-paus ett tag - högst ofrivllig, då mitt internet bestämde sig för att vara ett rövhål och jävlas och det har ju då ännu inte kommit tillbaka. Men jag mår fint, tackar som frågar. Har haft ett par likartade veckor, men på det stora hela har jag haft kul. Mindre tid för grubbleri, mer för ren hedonism och joie de vivre. Fint!
Har varit hos min väldigt trevliga optiker idag. Det är en kille med full koll på min familj; han har oss alla som kunder och refererar därför till mina syskon och min mamma vid namn. Jag skulle tycka att det var lite läskigt om det inte vore för att han är så väldigt trevlig.

Sen har jag fikat med Athena! Åh vad hon är fin; blev tre h på Fräcka och en underbart god sallad på det; låt oss säga såhär - Athena fattar mig.

Sedan ringde min bästis Tyra och det var ett högst välkommet samtal.

Äh jag vet inte, jag har haft en ganska upptagen dag och jag känner mig lite grinig och trött, men bra har det varit.
----------------

Sedan så tänker jag på lite saker:

Gustav - eftersom han är så vacker på alla sätt och vis som en människa kan vara vacker, men inte fattar det själv och alltså låter det gå ut över mig (jo så är det faktiskt; jag vet att det låter krångligt men låt oss säga såhär: han är emotionellt... skör).

Tyra - för att hon är en sån fantastisk vän på så många sätt; klok, rolig, fantastiskt lyssnare och duktig på att komma med träffande analyser. Gud vad jag älskar henne.

Adam - som verkar ha det så jävla fett i Asien och som rent allmänt är fucking faboulous för att inte TALA om hur snygg han är på varenda bild; vad är det med solbrända killar i t-shirt på semester?

Pippi - som också är en sån jävla fin människa och som öppnar sitt hem för mig när jag kommer och hälsar på i nästa vecka.

Och sen tänker jag på framtiden. Mitt huvud snurrar, ge mig en tablett fort.
---------
Nu ska man väl kanske bege sig hem till Jensa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0