Recycle



Kom precis på vilka ord jag har skrivit förut som bäst säger det jag känner (förutom det långa inlägget jag just publicerat, uppenbarligen).


Nästan exakt ett år sedan - den 2:a maj - skrev jag såhär:




Without you, I feel small. Insignificant. Incredibly lonely.


With you, I feel alive. Important. But still incredibly lonely.





... it doesn't make any sense.



Undrar om det är en slump att det nästan exakt är ett år.


Antagligen.


Men iallafall, sådär känns det iallafall. Det brukade inte göra det, inte i den här situationen


det fanns inte en människa i världen som kunde få mig att känna mig mindre ensam


men nu är det så.



Din blick möter min och jag undrar vart du är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0