Will I always feel this way?


so empty, so estranged.


Jupp. Har en sån kväll då jag är alldeles för nostalgisk och, ja, ledsen, för att funka ordentligt. Råkade dessutom snubbla på en låt som jag mördade den där krångliga (magiska) hösten 2007, och jag tänker återigen på hur det var att vara 16 år och kommer sen på att jag fyller 20 år på fredag.


Åhhh - helvete. Jag tror inte jag är redo att lämna mina tonår bakom mig; är jag redo? Är jag det?? Inte för att det spelar så himla stor roll egentligen, om man bortser att jag kan gå på systemet och att det faktiskt låter lite äldre att säga att man är 20 än att man är 19.

Annars kommer det att vara precis likadant. Men ändå. Jag gillar det inte. Varför kan jag inte förklara utan att låta som en bakåtsträvande idiot, men så är det.

Låten är för övrigt denna:



 

 

Och dessutom löd en av kommentarerna såhär:

 

Oh this song reminds so much of 2007 :/ To some extend I kind of enjoy being an adult and being my own person and all that, but somehow listening to songs that remind me of my teens makes it ache inside cause' I want it all back so badly.

 

... jo.

 

 

-------------

Jag måste finna ett sätt att sluta känna mig så ihålig.

 

 

Försöker trösta mig själv med att jag har ett helt liv framför mig; ett helt liv, och jag har massor att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0