Till Jessica Myllykangas


Mumin, läser du detta? Det tror jag att du gör. Skulle bara meddela att jag läste just igenom din gamla blogg eftersom jag fortfarande inte kan sova, men att det fick mig på oerhört gott humör eftersom jag helt plötsligt verkligen mindes hur fantastiskt roligt vi hade i somras. Herregud vad jag skrattade åt alla minnen som ploppade upp och sen skrattade jag särskilt åt ditt inlägg (som förvisso inte hade något med vår sommar att göra) där du varnar oss för tillfällen det inte passar sig att sjunga på Aerosmith:


"sjung aldrig aerosmiths - i just died in your arms tonight på en gravgård.

det är inte passande. jag gjorde det för några veckor sen när jag väntade på mommo, o när jag kom på vad jag sjöng försökte jag febrilt komma på en annan låt att sjunga, och det fick bli imse vimse spindel.

ibland undrar man nog."


HAHAHAHAHA åh herregud det gjorde hela den här sömnlösa natten så oerhört mycket bättre! Så på grund av detta så tillägnar jag dig detta inlägg - Mumin, du får mig att må lite bättre när du inte ens är här. ♥
Nej nu är jag istället ledsen för att jag inte kunde frysa tiden... Åh. Jag inbillar mig inte, va? Vi var lyckliga, helt jävla saliga. Tänk om jag kunnat kapsla in våra minnen; fångat dom och sparat dom i en burk där dom kunnat lysa upp min dag närsomhelst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0