Ta livet av dig


Apropå något helt annat nu:


det finns verkligen ingenting. Jag måste bara upprepa det här - INGENTING. Som gör mig så förbannad som människor som är så JÄVLA DUMMA, alltså verkligen IQ-befriade. Människor som beter sig som patetiska jävla 2-åringar, människor som inte har ryggrad, värdighet eller på något annat vis berättigar sin jävla existens, och som bara rent allmänt inte fattar själva hur jävla dumma dom är. Jag hatar dessa människor med all kraft jag kan uppbåda och jag önskr dom så mycket helvete så att ni kan inte föreställa er. Jag vill köra över dessa människor med en FUCKINGJÄVLA GAFFELTRUCK eller jävla golfbil eller vad fan som helst på fyra hjul; jag vill köra deras huvuden i betongväggen, sparka dom i röven, VAD FAN SOM HELST FÖR JAG HATAR DOM SÅ JÄVLA MYCKET.


På riktigt. Alla idioter tag er fucking akt för dom som hamnar i min väg blir mosade FÖR JAG HATAR ER!


Och nu kan det mycket väl vara så att jag är uppumpad med testosteron efter att ha tittat på 12 avsnitt av Entourage i rad och alltså fått en stor dos av min hjälte Ari Gold - men på riktigt, jag identifierar mig med killen för i helvete vad puckade människor kan vara och jag önskar jag hade så mycket stake som Ari att ta en jävla paintball gun, gå in i kostym och gasta och skjuta ner idioterna jag hatar.


Sen så är ju han hatad av 75% av alla i serien, men ändå.


För att demonstrera likheten i vårt inre landskap (jag bara bryr mig mer om vad folk tycker om mig), kommer här en Youtube-video med  ovannämnda paintball-situation, och ni får en hint om hur förbannad jag blev på en patetisk jävla typ min polare inte har vett att lämna.





 

Sådärja. Perfekt, nu mår jag redan lite bättre.

 

-----------

 

Annars så har idag varit en bra dag.


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha du är bäst! Gud vad jag behövde läsa det där just nu! Är så in åt helvetes fittans (Mumin) förbannad och frustrerad på människor ovärdiga luften vi andas. Jag kan inte hajja det, får inte ihop bitjävlarna och ja. Känner mig som alltid lite off i samhället. Puuuss

2011-02-02 @ 22:25:02
URL: http://linaelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0