That's love for you


Idag åker jag hem. Har varit i Stockholm i en dryg vecka, och de senaste dagarna har jag mest legat hemma hos Tyra och gnällt över min feber som från ingenstans kom och skulle sabba allt.

Tror dock att det är lite som Arantxa sa: "too little food, too little sleep, too much drama". Vilket sammanfattar min vecka här perfekt.


Igår var dock en helt okey dag (i jämförelse med dom andra extremt keffa dagarna den här veckan). Adam - åh min underbare Adam - kom förbi Tyra ett par timmar, och vi satt själva och fördrev tiden genom att prata om allt möjligt. Han erbjöd sin axel för mig att gråta ut mot (bildligt talat), och lyssnade mer än gärna på det jag hade att berätta. Han hade ett par kloka ord i bakfickan dessutom, och en och annan slutsats - men poängen är hursomhelst att Adam Öhrsvik är fantastisk, och det gör mig ont att jag inte kommer få träffa honom på mer än 4 månader.


Så igår var okey. Sen somnade jag vid halv 10 och låg sedan och vred mig i feberfrossa plus att min andning var konstig, enligt en förskrämd Tyra. Jag kunde liksom inte sova riktigt heller, för varje gång jag slöt ögonen och somnade till så slutade jag att andas, så det höll mig vaken. Inte riktigt lika okey. För att inte tala om imorse då jag var den mest otrevliga människan på jorden.


Men ja - vad ska man säga.





Kommentarer
Postat av: Jess

Men alltså jag fattar inte? Är ditt hem Norrköping?! Eller menar du hem som i ditt hem i Stockholm? Varför känner jag mig så totalt ovetande om allting som sker.

2011-01-19 @ 20:27:41
URL: http://yiskha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0