In a room that still reminds me


Jag har inte skrivit på ett tag.


-------------


Bla bla bla och jag vet inte vad. Förlåt att det inte blir något vettigt av detta inlägg, men jag är väldigt, väldigt trött.


Men jag har inte gjort mycket den senaste tiden: jag har förvisso varit i Stockholm vilket alltid är en historia med mycket tempo. Sammanfattningsvis kan jag väl säga att jag träffade mycket folk, sov hemma hos lite olika, blev vän igen med folk jag egentligen redan var vän med (OBS INTE SÅ PUCKAT SOM DET LÅTER), träffade nya fina människor som också blev mina vänner, jag rökte förbannat mycket cigaretter, spelade xbox, jag grät, skrattade, kramades och slogs (lite). Jag sov på på golvet, på soffor och sängar, hade dåliga hårdagar typ varje dag, jag åt Calippo och annat gott som jag både köpte och fixade till mig och snälla kompisar, färgade håret (blev ingen skillnad), drack öl, vatten och juice, varit skitförbannad och irriterad och irriterande lycklig. Och sen åkte jag en massa t-bana och jag gjorde av med ännu mer pengar.



Shit vad pengar jag slösat.


Men ja, det vanliga.


-------------

Sen så är jag glad att jag inte är bunden till det förflutna längre. Befriande var ordet; nu kan jag gå vart jag vill! Och jag har en plan... Kanske. Vi får se hur det går.



Men nu är klockan halv 5 och det spöar ute och den här lilla rösten inom mig som får mig att göra onödiga saker bara för att göra dom, säger mig att jag ska ut i regnet.


Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0