Faithfully


Pendlar visst mellan att ta saker superseriöst och sedan rycka på axlarna. Inte för att saker växlar mellan att vara viktiga och sedan inte vara det, utan för att tar så mycket energi. Ibland vill och kan jag lägga ner den energin - för det mesta inte.


Men poängen är iallafall att, jag som med som mycket annat, inte försöker tänka det som ett steg tillbaka. Saker är inte desamma som det var för 1 år sen, allra minst för 2 år sedan - känslor förändras, slutar att existera, växer, underbyggs, exploderar. Mycket kan hända.


Men för det mesta så älskar man fortfarande. Nothing new under the sun, you know?


Men det är ändå lite spännande. Får helt enkelt se vad som händer.


Nej förfaan, att vara pragmatisk klär mig ju inte alls!



-------


Äsch. Nu ska jag sova. Och försöka bli av med rethostan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0