This was written about a friend of mine


Måste göra två grejer innan jag går och lägger mig, för att sedan vakna klockan 06.30:


1) Tvätta kläder
2) Duscha


Det är ett projekt och redan nu är jag fruktansvärt trött. Har dessutom spenderat 6 h med att städa lägenheten golv till tak; välbehövligt men det åt upp en massa tid jag inte hade och nu sitter jag här.


För övrigt så funderar jag på om man kan vara kär i folk man inte träffat på väldigt länge, samt hur mycket det är okey att anstränga sig för någon som inte ens verkar bry sig. Men det är den typen av tankar som flashar förbi när man står och plockar med disk i 2½ h.


Och sen juste - måla naglarna också. Och packa. FAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0