I miss winter just because I miss when I knew you best



Are you going to cry?


I don't know... I might.


------------

Önskar att jag hade cigaretter. Dumt av mig att köpa mat idag, hade grejer som jag behövde mer än mat, faktiskt. Typ cigg och nya strumbyxor, till exempel.


Min årliga sommarpsykos har slagit ut i full blom (tradition sedan -06) och i vanlig ordning vet jag inte riktigt vart jag ska ta vägen. Har suttit hemma de senaste 3 dagarna, fullkomligt oförmögen att gå ut med all sol och alla överdrivet glada människor som egentligen befinner sig i en slags manisk psykos de själva.




Har mest huvudet i händerna hela tiden. Vill få bort detta. Nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0