I thought I did my best to memorize


Jag vaknade nyss och hade haft den mest underliga serien drömmar (ja, konstigare än den Becca tyckte var så fruktansvärt rolig, den där jag blir skjuten i båda fötterna av gerillan och blir erbjuden en piggelin medans killen med geten ringer ambulansen). Min dröm hade Justin Bieber soundtrack, hjärtesorg vid tanken på allt man förlorat, jag var väldigt gammal ena sekunden och väldigt ung i nästa, jag blev väckt vid min säng av halva Norrköping Dolphins som alla slet av mig täcket och gav mig en Dr. Pepper, min syster misshandlade min mamma genom att tag i henne och dunka henne i marken eftersom mamma ledset berättat att hon behöver oss alla att hjälpa henne med pengar, jag red en stillastående motorcykel, jag försökte hitta finansiärer till ett äventyrsland som bestod av spökturer, hela världen bodde i vår gamla lägenhet på Nygatan 116 inklusive redan nämnda Justin Bieber men jag själv bodde i ett radhus och var granne med en kyrka och ett gäng zigenare som försökte värva mig till deras maffia, jag var präst, jag var man, jag var misslyckad misslyckad misslyckad, och värst av allt: jag gav oralsex till en kille i min ålder fast jag egentligen inte ville, och av någon helt fucked up anledning så hade han en snopp som typ en 4-åring och som dessutom var blodig när han drog ner gylfen.

Alltså på riktigt. Jag måste ha allvarliga problem. Jag blir rädd för mig själv.


Dessutom vaknade jag och var spänd i hela kroppen, kallsvettig, med högerhanden bortdomnad, med en hemsk huvudvärk och en känsla av allting är slut och inget är av värde. Hur mina drömmar fick mig att komma fram till det förtäljer dock inte historien.


Drömtydning, någon?

---------


Fruktansvärd huvudvärk... jag tror jag ska sova i någon timme till...

Kommentarer
Postat av: Jess

Haha! Jag har också drömt om snoppar, men då var det en kille som skulle tvinga mig att ha sex med honom för att han ville bevisa vilken stor snopp han hade och så visade den sig vara asliten. Dock var den inte blodig.

2011-03-07 @ 16:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0