Färga håret?


Nej kanske inte.


Fast önskar att jag haft såpass ljust hår så att jag kunde färga det i en röd färg - jag älskar rött, det har jag fan alltid gjort så varför inte färga håret brandrött?

Eller nja. Mörkare än så kanske. Jag inbillar mig att jag skulle se bra ut i det liksom; jag har liksom mörka drag, ganska odramatiskt smink så effekten skulle inte bli too much, så då skulle ju en mörk kopparfärg passa.. Det skulle kanske gå. Fast då skulle jag nog bli tvungen att sminka mig oftare, plus att det är dan så mycket svårare att matcha kläder till det.. Hmm.


Ja, det är sånt här jag funderar på, när jag ännu en natt ligger vaken.



Helvete vad jag hatar att inte kunna sova.


------------


Nej man kanske ska hoppa in i duschen. Det har jag upptäckt, det är något med långa bad som får mig att bli sömnig. Fan varför tänkte jag inte på det innan?


Gud vad dum jag är som bloggar istället, helt meningslöst inlägg med! Nu går jag och badar istället. Vi kanske hörs när jag vaknar ca. klockan 19 ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0