Lös tanke såhär när jag sitter framför skärmen denna lördag och äter godis och mår allmänt fint


Du älskar barn. Du brukade jobba på ett dagis, och din moster fixade jobbet åt dig.


Ungarna älskade dig. En liten 5-åring som hette Linnea blev kär i dig och du tänkte att hade du varit 5 hade du fallit pladask för hon sjöng så fint. Det roligaste med jobbet var när du läste för barnen; du älskade hur ungarna koncentrerat klunkade i sig vartenda ord du sa, och du tänkte att du har aldrig någonsin har känt dig mer betydelsefull.


------------

Hatar att jag vet så mycket om dig som bara tar onödig plats i min hjärna. För vad fan spelar det för roll numera, vad jag kan och inte kan om dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0